Cum returnezi?

Daca vrei sa returnezi o comanda sau un produs, sa stii ca e foarte simplu la Boutiquero.ro. Ai 3 modalitati prin care poti face asta:

Telefon: 0775 151 891

e-mail: contact@boutiquero.ro

Mesaj privat pe Facebook pe pagina Boutiquero.ro

Pentru toate cele 3 optiuni trebuie sa tii cont ca ai la dispozitie 30 de zile calendaristice de la data primirii coletului si ca produsele trebuie sa indeplineasca cateva conditii.

Am imbunatatit considerabil procesul pentru ca stim ca uneori se intampla sa nu fii multumit 100% cu alegerea facuta: de la retur 30 Lei, perioada extinsa de la 14 la 30 zile, pana la retur in locatia ta. In momentul in care ne contactezi pe unu din cele 3 canale echipa va depune un ordin de ridicare la firma de curierat Sameday iar in cel mai scurt timp posibil un curier va veni la adresa ta sa ridice coletul.

Dupa ce coletul ajunge la noi si este examinat pentru a nu prezenta urme de uzura va vom contacta pentru a va solicita CONUTUL BANCAR in care se va efectua diferenta de plata catre dumneavoasta.

Mai mult, returnarea banilor se face rapid, sub 7 zile.

Ne dorim sa oferim in continuare toate aceste servicii si ba chiar sa te surprindem cu unele noi, dar avem nevoie si de ajutorul tau.

E important ca tu sa returnezi responsabil!

Ce inseamna retur responsabil?

Returneaza produsul pe care nu il mai doresti in aceeasi stare in care a fost livrat. Asta inseamna: probat, dar nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi, inclusiv cu accesorii sau cutie si pe cat posibil cu eticheta inca atasata.  Gandeste-te ca urmatorul client se poate indragosti chiar de produsul returnat de tine.

Comanzi des si returnezi la fel de des pentru ca nu stii exact ce marime ti se potriveste?

Foloseste FitAnalytics, algoritmul smart care iti recomanda cea mai potrivita marime in functie de dimensiunile tale si brand-urile preferate.

Se intampla sa refuzi sau sa uiti sa ridici coletul?

Sigur nu te-ai gandit pana acum la impactul asupra mediului inconjurator: materiale irosite pentru ambalare, masini in trafic pentru livrare, munca oamenilor din depozit care pregatesc produsul ca mai apoi sa-l despacheteze si mai ales, gandeste-te la acel client care s-ar putea bucura de produsul blocat.

Returneaza responsabil pentru experiente nelimitate de fashion in continuare.

Ce conditii trebuie sa indeplineasca produsul returnat?

Conditia acceptarii returului este ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, sa nu prezinte semne de purtare, sa aiba toate etichetele intacte). Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervam dreptul sa refuzam orice produs returnat care nu poate fi revandut ca nou, intrucat poate pune in pericol sanatatea cumparatorilor.

Iti recomandam sa probezi produsele fara indepartarea etichetei detasabile. Trebuie sa mai stii ca returul produsului fara eticheta de compozitie nu poate fi acceptat. Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

Categorii de produse cu conditii speciale de retur

  • Fashion (imbracaminte, incaltaminte, lenjerie intima si costume de baie) – trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, nepurtate, fara pete sau rupturi.
  • Aparate foto, casti si boxe, folii pentru telefoane, tablete sau eBook readere  –  pot fi returnate doar daca sunt sigilate (nu au fost desfacute, nu au fost folosite).
  • Produse de ingrijire personala (produse cosmetice, aparate de ingrijire personala) –  din motive de protectie a sanatatii clientilor, aceste produse nu pot fi returnate decat daca nu au fost utilizate, desigilate sau testate.
  • Consumabile sanitare (masti de protectie, manusi, dezinfectant, etc.) – pot fi returnate doar daca sunt sigilate.
  • Electrocasnice –  in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie returnate curatate si igienizate, pentru ca returul sa fie acceptat.

Limitarea dreptului la retur gratuit in 30 de zile

Compania BOUTIQUERO RETAIL SRL isi rezerva dreptul de a limita serviciul “Retur in 30 de zile” in cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat.
Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisa, apel sau prin posta electronica, atunci cand se constata un comportament incorect.